Wpraw się w ruch

Wpraw się w ruch

 

Często masz ochotę coś zrobić, a nie siedzieć przed telewizorem i objadać się chipsami. Albo ze względów zdrowotnych powinieneś schudnąć, ale nie wiesz, jak to zrobić. Jak zacząć? Po prostu „Wpraw się w ruch”!

Treningi Cię przerażają? Myślisz, że wiążą się one z poświęceniem wielkiej ilości czasu, męczarnią i wydatkami? Na szczęście Dariusz Miko, autor książki „Wpraw się w ruch” znalazł na to sposób. Możeszćwiczyć na siłowni, korzystać z planów treningowych, jak i trenować w domu – z wielkimi sukcesami, które sprawią, że nabierzesz więcej energii do działania, do życia.

O czym w takim razie jest ta publikacja?

Książka dotyczy aktywności fizycznej, którą chcą podjąć najczęściej osoby zainteresowane zdrowym stylem życia lub odchudzaniem. Napisana jest prostym, zrozumiałym językiem. Ujmuje temat kompleksowo. Skorzysta z niej każdy, gdyż jest tak zorganizowana, że zarówno osoby, które dopiero chcą zacząć się „zdrowo ruszać”, jak i te bardziej zaawansowane – znajdą tu dla siebie zestawy ćwiczeń i praktyczne wskazówki. Publikacja motywuje do działania, pokazuje, jak zacząć, nie wymaga tworzenia specjalnych warunków – wystarczy zacisze domowe i kilka prostych przyrządów przygotowanych samodzielnie (np. hantle z butelek). Jako dietetyk autor zawarł w książce także podstawowe informacje o zdrowym odżywianiu.

Dla kogo jest ta książka?

Dla każdego, kto chce schudnąć i wie, że musi włączyć do swojego stylu życia fizyczną aktywność, ale nie wie za bardzo, od czego zacząć, jak bezpiecznie rozpocząć proste ćwiczenia; kto chce zacząć prowadzić zdrowy tryb życia – aktywność fizyczna i zdrowe odżywianie są dla nich ważnymi aspektami życia; kto chce wesprzeć proces odchudzania się ćwiczeniami; chce prowadzić zdrowy, aktywny styl życia oraz poprawić swoje samopoczucie, zwiększyć kondycję, polepszyć ogólny stan zdrowia.

Co znajdziesz w książce?

  • Kompleksowe podejście do aktywności fizycznej dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy;
  • Stopniowanie trudności wykonywanych ćwiczeń – od najbardziej naturalnych (jak marsz, jazda na rowerze) do tych skierowanych na konkretne partie mięśniowe;
  • Autor pokazuje, jak można w domu stworzyć sobie proste przyrządy do ćwiczeń – nie trzebakoniecznie chodzić na siłownię;
  • M. in. takie informacje jak:
    • jak trening wpływa na organizm (zalety aktywności fizycznej),
    • jak zrobić rozgrzewkę i dlaczego jest ona ważna,
    • jak prawidłowo oddychać podczas wykonywania ćwiczeń,
    • zakwasy – o czym świadczą i jak je redukować,
    • różne rodzaje treningów: aerobowy, interwałowy, siłowy, izometryczny – co daje każdy z nich,
    • jaki rodzaj treningu wybrać,
    • jak zapewnić sobie równomierny rozwój,
    • jak rozpocząć,
  • Rysunki – pozwalają lepiej zrozumieć każde ćwiczenie, zapoznają z budową ciała i nazewnictwem.

 

Zobacz, co autor pisze o sobie i o książce:

Mam bardzo wiele zainteresowań, m. in. Spellings has repeatedly said she would not help me with my math homework compromise any of the central tenets of the law, an overhaul of the elementary and secondary education act; zdrowe odżywianie i różne dyscypliny sportowe, czyli zdrowy tryb życia, który praktykuję i zdecydowanie polecam każdemu. Postanowiłem napisać tę książkę, gdyż wiem, z jaką niechęcią ludzie podchodzą do aktywności fizycznej, nie wiedząc przy tym, jak podejść do swojego problemu w optymalny sposób. Cała wiedza w niej zawarta jest oparta o moje wieloletnie doświadczenie i wiedzę nabytą w praktyce przez liczne metody prób i błędów oraz testowanie na sobie różnych mniej lub bardziej skutecznych sposobów na odchudzanie. Wszystko to pozwala mi spojrzeć w unikatowy sposób na problemy z wagą i przedstawić Ci mój punkt widzenia na ten temat. Dlatego też w książce znajdziesz bardzo dużo różnych informacji, wiele unikatowych wskazówek, przemyśleń i porad, czyli wszystko, co jest Ci potrzebne do kompleksowego podejścia do problemu z odchudzaniem, dzięki czemu nowa droga, jaką obierzesz, będzie zdecydowanie łatwiejsza. Jestem pewien, że dzięki tej całej unikatowej wiedzy osiągniesz swój prywatny życiowy sukces, co pozwoli Ci stać się lepszą osobą i może z kolei pomóc komuś innemu w przyszłości, co bardzo by mnie ucieszyło. Dariusz Miko

Dzięki tej książce:

  • Zaczniesz się zdrowo ruszać;
  • Nie będziesz mógł stosować wymówek: „nie wiem, jak zacząć”, „nie mam pieniędzy na siłownię”, gdyż książka pokaże Ci jak zacząć aktywność od prostych ćwiczeń wykonywanych w domu lub na świeżym powietrzu;
  • Dostaniesz praktyczną i przetestowaną wiedzę (autor od wielu lat trenuje, a z zamiłowania i wykształcenia jest dietetykiem);
  • Poznasz różne rodzaje treningu;
  • Poczujesz się lepiej ze świadomością, że robisz coś dobrego dla siebie;
  • Poprawisz swój stan zdrowia i kondycję;
  • Poznasz różne rodzaje treningów i ich znaczenie w podjętej aktywności.

Zobacz opinie czytelników

 

  1. Książkę szczególnie polecam osobom, które podobnie jak ja są otwarte na nową wiedzę. Jest bardzo praktyczna i treściwa, napisana w prosty sposób, co na pewno spodoba się czytelnikowi. Zawiera wiele ciekawych i przydatnych informacji, co również powinno zadowolić czytelnika. Warto wypróbować opisane przez autora pomysły i propozycje.
  2. Joasia O. Ornontowice
  1. Jestem 53-letnią kobietą o wzroście 164 cm i wadze 85 kg. Mieszkam w dużym mieście i pracuję w zawodzie księgowej, w związku z czym prowadzę siedzący tryb życia. W okresie ostatnich 10 lat przybyło mi około 17 kg. Idealnie dla mnie byłoby zrzucić przynajmniej 15 kg. Nie choruję na żadne poważne choroby za wyjątkiem lekkiej niedoczynności tarczycy. Od kilku lat czynię starania w kierunku zrzucenia nadwagi, jednak bez efektów, gdyż waga stale rośnie, choć powoli. Nie za bardzo wiem, jak do tego podejść właściwie. Próbowałam wielu diet, ale niekonsekwentnie. Ostatnio natknęłam się na nową publikację Darka Miko () [. ]. Przeczytałam ją z zainteresowaniem i bardzo mi się spodobała. Uważam, że faktycznie, jak głosi tytuł, każdy może tam znaleźć coś dla siebie. Ja również znalazłam tam informacje przemawiające do mnie, szczególnie w zakresie motywacji do podjęcia działań w kierunku utraty wagi. Duża zaletą książki jest przedstawienie gotowych harmonogramów ćwiczeń, co oszczędza czytelnikowi żmudnego planowania swoich ćwiczeń. W rozdziale „Odżywianie” autor w zwięzłej formie przedstawia podstawowe zasady zdrowego żywienia. Lektura ta zachęca do odwiedzania stron internetowych autora, na których umieszcza on szersze informacje na ten temat, a nawet konkretne przepisy na zdrowe i zbilansowane posiłki. Czytając książkę, poczułam się zachęcona do większej aktywności fizycznej i bardziej przemyślanego przygotowywania posiłków, a nawet już zastosowałam się do większości wskazówek żywieniowych. Na razie skutkuje to brakiem wzrostu wagi. Zamierzam również podnieść swoją aktywność ruchową poprzez zastosowanie się najpierw do najłatwiejszych zaproponowanych ćwiczeń. Można powiedzieć, że publikacja ta stanowi doskonały podręcznik zdrowego życia, do którego można, a nawet trzeba, często wracać. Ma się poczucie, że autor posiada dużą wiedzę z tej dziedziny oraz pasję dzielenia się nią.
  2. Jolanta ŻbikowskaZabrze
  1. E-book napisany został przystępnym, prostym do zrozumienia językiem. Opisywane rodzaje ćwiczeń są zgrabnie przedstawione. Dużym plusem są zamieszczone w ebooku rysunki. Książka jest idealna dla osób, które poprzez aktywny tryb życia chcą zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej i poprawić swoje samopoczucie. Dużym atutem jest plan 16-tygodniowy podzielony na 5 etapów. Jest on dobrze rozpisany, a przykłady ćwiczeń przedstawione na dni tygodnia są bardzo fajnym ułatwieniem dla osób zaczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Kamil BielawskiBytom
  2. .

 

To co? Zaczynasz żyć pełnią życia?
Wpraw się w ruch!

.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>